Senaste Inlägg

Branäs :*

Nu har jag precis kommit hem från klassresan till Branäs. Det har varit kul och fint väder och så men självklart ska man bli sjuk innan man åker. Så jag har varit jätte förkyld hela resan :/

Jag, Victoria och Emilia åkte i baksätet med Alex mamma och det var nog den mest pratsamma kvinna jag nånsin träffat :O Hon tjata fan precis hela tiden, munnen gick i ett.. Dessutom var det helt meningslösa saker hon pratade om, man var liksom inte ens intresserad.. x)

 Men vi kom iaf dit i Söndags klockan tio och då åkte jag skidor till klockan fem, men fick världens skoskav av pjäxorna :O
På Måndagen mådde jag sämre och orkade inte åka skidor alls utan satt  i värmestugan i sju timmar -.- Det var inte jättekul precis även om jag sov mesta delen av tiden.

På kvällen hade vi ingen lust att sova så jag, victoria, emilia, mattias och niklas låg uppe på niklas och mattias luftmadrass och tjötade lite. Sen råkade jag somna runt två men fick man sova då? Nej knappast.. efter typ en kvart kommer niklas och mattias och hoppar på mig och säger att alla väntar på mig där nere så ja går motvilligt dit xD Där nere springer mattias och niklas runt och jävlas med alla som sov och vi andra typ skrattade åt dom och pratade lite med varandra.. Det slutade med att vi gick och la oss lite senare när våran lärare sagt till oss men somnade ändå inte för ens typ halv fem så nu är man lagom trött x) Kom precis ur duschen och ska kolla tv nu en stund och förhoppningsvis sova lite också (a'

Kommer lägga upp lite bilder när emilia skickat från sin kamera, puss :*


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback