Senaste Inlägg

Lördag!

Idag hade vi konfa träff igen i kastalakyrkan mellan nio och ett. As tidigt så ja va jätte trött hela dagen sen -.-
Men när jag kom hem så tog jag en dusch och bytte om för då åkte jag, mamma och michael till michaels mamma som fyllde 75 år, grattis! (: Vi åt smörgåstårta och pastagratäng å massa efterrätt och påskskum (A)

När vi kom hem överraskade mamma mig och sa att vi skulle till "The Zone" ! Och för alla som inte vet vad det är, är det en MMA gala som höll till i Lisebergshallen, där många från gladius var med och tävlade. Som till exempel Elina Nilsson, Victor Cheng, Martin Svensson och Tommy Blom. Det var jag, emil, lone, mamma och michael som åkte och som vanligt var det grymt kul! Victor och Elina tog hem sina matcher snyggt som väntat och det var underbart att se! Kul att kunna säga att jag själv snart ska börja träna MMA för att kunna tävla vid 18 års ålder :)

Grattis lilleman, du gör mig lika stolt varje gång!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback