Senaste Inlägg

Soft dag (:

Denna dagen har varit as soft (: Började med ett praktiskt prov i hemkunskap på morgonen i två och en hanl timme. Jag var med emilia och victoria och tyvärr kunde vi inte faila mer än vi gjorde men aja kul vare ;) Haha victoria du borde få mvg i hemkunskap xD hahahah <3

Sen iaf hade jag möte med Sandra studievägledaren i typ en timme för jag vill inte gå omvårdnad längre, klarar verkligen inte av allt blod och sprutor och sånt :( Men valde ändå omvårdnad räddningstjänst som andra hand. Men förstaval tog jag frisör på Burgården, får la hoppas att man kommer in :)

Efter det gick jag och emilia hem till mig så hämtade vi min moppe som äntligen är lagad :D Så tog vi den ner till kvarnkullen och mötte viccy med flera. Vi skulle kolla på typ en teater som visade heders relaterat vold. Den va la okej (: Nu sitter jag här iaf, ska ha ute träning mellan sex och sju med knivar så får vi la se vad som händer ikväll :)

Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback