Senaste Inlägg

Piercingen :O

Nu ska ni få höra om världens äckligaste sak som hände idag :O
Jag stod i badrummet och gjorde rent min näspiercing och så tappar jag den i avloppet i handfatet :O Jag fick panik och ropade på michael, vi skruvade isär hela avloppsröret och fyfan vad det stank. Jag blev illamående och ville bara spy! Sån tur var låg smycket i "kurvan" i röret och vi fick ut det igen. Men sen näär vi skulle skruva ihop allt igen så vägrade det att bli tätt så nu läcker det och blir helt blött under handfatet när man spolar -.- så nu måste vi ringa hyresgästföreningen å be dom komma och skruva åt xD Hahaha lyckat (Y)

För övrigt idag så kom Hans hem till mig med ett uppladdat batteri till min moppe och så bytte vi säkring och lagade punkan på däcket så nu är det bara bromsarna kvar :D Har jag tur kan jag köra redan imån (:

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback