Senaste Inlägg

Mååndag igen! (:

Denna dagen har varit helt okej :D Började åtta, lite segt men men..
Vi har tema vecka denna veckan så vi kommer dansa, måla skriva låtar och sånt :D

Jag och Victoria började med ett eva pass för vi hade ingen aktivitet på morgonen så vi jobbade lite med svenska. Efter en timme skulle vi till gympasalen och träna "Nia" Det var typ en träningssak med yoga, dans och kampsport blandat i massa rörelser. Det var faktiskt ganska kul :)

Efter det hade vi lunch, korvstroganof med ris mums!
Sen hade vi ett eva pass med so men vi gjorde inte ett skit mer  än flummade och jag förhörde Viccy på första världskriget som hon ska gö omprov i, samtidigt som jag snörade av hennes skosnöre på ena skon och hon märkte inget så hon gick med JÄTTE långa skosnören typ hela dan sen och alla snubblade på dom xD

Iaf på eftermiddagen vid halv två typ hade jag och mimmi nån musikskapar grupp typ så vi gick till olseröd och mötte två skumma killar som vi skulle skriva en låt med, det gick la sådär xD Det var bara daniel och jens som kom fram till att kareby var bäst och mycket mer hände inte för sen åkte jag hem och nu sitter jag här (:

Ska käka lite sen träning ikväll, underbart :)
Puss på rumphan ( L )

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback