Senaste Inlägg

Torsdag (:

Var hemma från skolan idag för jag är jätte förkyld. Vaknade runt elva och gick upp och åt. Sen kom mamma och michael hem tidigt men dom åkte till banken med en gång igen. När dom va där åkte jag till djuraffären och köpte fiskmat, en ny termometer (eftersom att jag bara råååkade trampa sönder den förra (A) ) och två nya fiskar. Dom får la heta typ blubb och blibb.. Har ingen fantasi och inget behov av att ge miga fiskar namn xD Söta va dom iaf :D Köpte också en  bakgrund så det ser ut som massa stenar som ligger på baksidan av glaset (: Det blev rätt najs! Sen hände inte så mycket mer, jag luffade med glass framför andra avenyn och kollade nån disneyfilm på kvällen som ja inte kommer ihåg va den heter :P Roligare än så hade ja inte..

PUUUSSS





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback