Senaste Inlägg

Helgen!

I fredags var jag med Jonathan, vi bakade typ små chokladkakor, lyssnade på musik och kollade film :D Å varje gång pappa gick till Jonas kommenterade han typ nåt att han va cool å att hans mamma aldrig skule säga sånt som han gjorde xD haha lite kul faktiskt för jag berättade det för pappa sen å han ba skrattade å tyckte det var coolt att få status från mina kompisar, han är töönt !

Okej löördags då (: Jag skulle egentligen träffa tobbe för det va as länge sen så hade vi typ pratat om det ett tag men han skulle på typ släktkalas så vi kunde inte ses för ens till kvällen och då blev det försent :/
Så emilia smsade mig och frågade om jag ville följa med till stan och träffa Moberg och Oliver så jag gjorde det istället :)
Emilia hade typ varit i torp på förmiddagen så vi kom inte iväg för ens fyra och ja skulle hem nio så det va lite segt -.- men vi kom in iaf å mötte moberg, oliver, cicci å hennes kompis :) Sen tog vi spårvagnen hem till moberg och kollade en riktigt jävla dålig B film ! xD hahahaa Men den va inte jätte lång så ja klarade mig :)

Efter filmen var slut skulle ja typ hem så vi gick ut å då mötte vi Lilliz, danne å mattis som vi gick tsm med till hemköp sen följde dom med ända in till centralen :)


Lyckad heelg och förlåt för sämst uppdatering! Puuuuuuuuuuuuussssssssss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback