Senaste Inlägg

08-11-09

Heejj.
Kom nyss hem från pappa. Sov ju hos Emilia idag och vi kom inte upp för ens runt tre tiden x) Haha, vi satte oss iaf å åt frukost, (nutella mackor) MUMS! (L) Sen ringde min syster och frågade om hon skulle köpa pizza åt mig, kunde ju inte tacka nej åt en kebabb ^^,
Jag åkte hem och åt pizza med Carro å pappa och sen hade hon med sig massa godis och läsk. Vi satte oss i soffan och kollade på "Drag me to hell". En läskig skräckis men den var skit bra :D Alla borde se den ^^,

När filmen var slut och Carro typ skulle hem så gjorde jag mig lite i ordning och sen åkte jag till kullen skolan och mötte Lina och Patric. Vi stod å pratade lite medans vi väntade på Cissi och Emilia. Men dom va på maxi så vi åkte till donken och köpte Oboy och lökringar xD Haha det var mys! Sen kom Cissi och Emilia å vi pratade lite men klockan var ganska mycket så att dom åkte ganska snart hem till Cissi igen, Patric åkte till sig och jag och Lina åkte hem till mig och kollade på film och åt upp godiset som fanns kvar :D

Nu sitter man här å har tråkigt, mina fiskar dog på facebook btw >.<'  Jag kan inte ta hand om fiskar i verkligheten eller på nätet xD hahahahahaha! Men nu orkar jag inte skriva mer om mitt händelserika liv ^^

Puss på rumpan!

2 Kommentarer

Postat av: Johanna den 2009-11-09 @ 16:00:48

Jag har sett drag me to hell :) den är ju bajs läskig, jag höll på att göra sönder Oskars hand ._.

Postat av: Moa den 2009-11-09 @ 22:43:10
http://enrosatuggummiapparat.blogg.se/

Haha vem Johanna och vem är Oskar :D

Ja tyckte filmen var mysig, nu ser jag hon tanten överallt xD hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback