Senaste Inlägg

09-11-04

Chaa människor :)
Imorse åkte jag till stan och mötte pappa. Eftersom att jag är dansk medborgare är det jättekomplicerat för mig att fixa pass så ja va tvungen att åka in och förnya mitt idag. Ska ju till egypten vecka sju (H) Så jävla härligt! Sen gick jag runt i stan lite och kollade på skor å väska, ska köpa nya stövlar :) Hittade en likadan väska som Emilia har köpt på Accent, den var fin men ville inte ha en likadan :) Sen åkte jag tillbaka till skolan och då var det typ bara tre lektioner kvar, soft ^^

Nu sitter jag på mitt rum och borde egentligen färga mit hår, äta och laga moppen och frånförallt plugga -.- Vi har so prov på ekonomi på fredag och jag kan nästan ingenting... :/ Ska ju dessutom antagligen gå ekonomi på gymnasiet å då är det ju en fördel om man klarar detta prov :P

Det är massa jobbiga saker i skolan nu :( HATAR DEN! Men jag vill verkligen in på gymnasiet!

Finns nog inte så mycket mer att berätta för stunden ^^, ha det bäst sålänge PUSS!


1 Kommentarer

Postat av: Emelie den 2009-11-04 @ 16:10:02
http://anxietycore.blogg.se/

vem har tagit bort din kommentarslänk? D: man kan inte kommentera om man inte går in bakvägen :c

<33

Plugga på sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback