Senaste Inlägg

11-11-09

Idag har varit en jättemys dag! Skolan var helt okej, hade kul med mina bajsungar som vanligt.
När jag kom hem så "pluggade" jag lite på tyskan (: Victor Cheng kom hit och hälsade på, han har ju varit i USA där han skulle gått match men motstånderan blev skadad x) Så matchen blir här i gbg istället den 6 December om jag inte minns fel :)

Efter en stund åkte jag ock pappa och köpte nya fiskar till mig eftersom att dom andra dog :D Nu har jag en ny Benjamin och en ny Vincent (L) Love you! När jag kom hem men fiskarna hade Victor åkt men kvar hade han lämnat en äkta match Shamrock tröja som Frank Shamrock haft på sig (UFC mästare) :D Blev verkligen jätteglad! (För alla som gillar MMA borde dom veta vem Shamrock är ;) )

Efter att fiskarna flyttat in åkte jag hem till Lina. Vi kollade Ice Age, flummade med hennes hund lite och träffade Dennis en stund. ^^, Nu är jag hemma igen och sitter och har fortfarande inget liv på facebook :D

Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback