Senaste Inlägg

19-11-09

Hej igen!
Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men inte haft något speciellt att skriva.

Idag var jag jätte nervös hela dagen, skulle vaccinera mig. Gick med en klump i magen hela dan men tårarna höll sig iaf inne. När jag satt i väntekön blev allt värre och nervositeten bubblade upp ur mig men fortfarande föll inga tårar.
När skolsyster kom ut och "ropade upp mig" reste jag mig och gick med henne. Men så fort jag kom in såg jag nålen, allt hat flög ur mig och jag grät som fan x) Har verkligen fobi för sprutor. Skolsyster och hennes assistent försökte lugna mig och prata om något annat men det funkade inte, jag fick gå där ifrån.
Jag åkte hem till mamma och berättade att jag inte vågade ta den och hon blev naturligtvis arg på mig även om hon vet att jag är livrädd. Det slutade iaf med att vi bråkade lite och att jag några timmar senare åkte tillbaka till skolan och tog sprutan ändå. Nu värker hela armen och jag är jätte trött och har ont i huvudet.
Mamma tyckte lite synd om mig så hon hyrde film åt mig och köpte skumtomtar :) Jag hoppas inte att jag blir sjuk imorgon för då ska jag sova hos Lina (L)

Puss!

1 Kommentarer

Postat av: Emelie den 2009-11-20 @ 17:43:39
http://anxietycore.blogg.se/

Usch för sprutor! </3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback