Senaste Inlägg

Mååndag, 11-1-10

HeejjHeejj bloggen!

Första riktiga skoldagen idag dåe, helt okej :) Slutade klockan två. Sen gick jag och Viccy hem tsm, hon följde med mig och hämtade sitt parraply som legat hos mig as länge utan att ja visste om det x)

En halvtimme senare skulle Pernilla komma till mig men hennes äckliga skolbuss stannade inte på min hållplats >.< Så vi kanske ska ses senare istället <3

Ikväll börjar iaf min träning igen, jag har längtat så jäävla mycket! Om det är någon som är intresserad av vad jag håller på med kan ni ju alltid checka min kampsportsblogg (: www.moakampsport.blogg.se/

Ahh det var nog allt jag hade för stunden, ska försöka uppdatera lite imorgon också och bättra mig med bilder så att den blir lite roligare att titta på ^^,

Är upptagen i veckan nu, skavara med tobbe, Jonathan å träna på torsdag men är det någon som vill ses och hitta på nåt till helgen är det bara att messa eller ringa :) Finns alltid på mobilen, 0738540467.

Puss<3'

1 Kommentarer

Postat av: Bambi den 2010-01-11 @ 17:10:26
http://bambifuckface.blogg.se/

Hoppas du har en awesome vecka (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback